Sunday, April 7, 2013

Hari Jalan Bersama Ibu Ku


 Ni antara gambar yang aku
terjumpa dalam kamera aku.Rupa-rupanya mak aku ambik
kamera senyap2 dan shoot dlm kedai hiasan dalaman ni,KLCC.
Mak aku teman sebenarnya ,aku nak pi Exhibition Norman Foster kat Galeri Petronas.
Sebab terlepas nak pi dgn memberku beberapa minggu yang berlalu,
Lagipun rasa macam lama x hang out dgn mak aku...

Then,kitorang pi Central Market,ala-ala pelancong kan.
Pusing punya pusing kat situ eventhough sekejap ja.
Mula-mula cari cat kaca,then masuk kedai lukisan ni,jatuh cinta habis....
Indahhh..mak aku pulak siap beli magnetyang letak kat peti ais tu,3-4,katanya hobi baru
nak kumpul n letak kat peti,hias2 rumah...ok la mak..comel plak rasa..
hehehe...seronok sangat..aku rasa macam lama gila dah x jalan-jalan sehappy macam tu n lebih2 lagi 
dengan mak aku..
Thanks Mak,datang sini,di kala ku kesepian sebenarnya in the
mid of studyingggg..
N mak aku siap beli sabun gamat pemutih kat situ,..tiap2 kali tgk sabun tu,xjadi 
pakai,teringat mak aku mai sini...

Sayang kamu,,,,,,,,
xde orang yang sayang saya macam kamu lakukan..
I realize it now..
bnyk sgt benda terjadi..berhikmah...
forgive me for what i've done...

Good nite..